Svenska...

Har svenska just nu, vi är bara 5 personer i klassen... o.O

Jag vet inte vad jag ska skriva om, asso man ska typ skriva en saga... Meeeeeen, jag vet fan inte vad jag ska skriva om?? xD

Jag tänker på en grej som Dani vet. Asso om du läser sååå PUSSS :*
Hon är sjuk! Så har inte sett henne på fett länge, saknar min bebiii :( :*

Jag har inte fått min mobil än.. Har väntat i fucking 9 VECKOR!!!
Dom sa först att jag skulle vänta 3 veckor och nu...... Asso fuck dom! Känner mig hazzlaaaaad!!!
Men ska dit idag med Vanessa och hämta den. Om dom inte säger att jag ska vänta 1 vecka till!!!
ASSO FETT JOBBIGA!!!!!!!!!!! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHÄHGHGHREDFSDASHFBAÖFJANFJ !!!! -.- -.-


Kommentarer
Postat av: Lille-Mor

Kul att du har börjat med bloggen igen ! / Lille -mor :)

2012-02-10 @ 16:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0