Idag.

Hittade ingen bättre rubruk... Så nöj er med den..
Kul att så fort man börjar blogga igen så kommer alla läsare tillbaka :D
puss på er :*

I alla fall, efter skolan så föjde jag med Parisa och hämtade hennes syster, sen gick jag hem.
Jag gick ut typ 6 med Vanessa, Jasmine och Evelina. Sen taggade vi till gården och träffade massa människor.
Och vi fucka ur u aulan... hahaha
Sen körde jag billjard mot Yousef, och jag vann! :D
Hahahah nej jag driver jag förlorade... :o :(
Men gick hem vid 8 men kom hem typ halv 9... För vissa personer (Kelvin, Jasmine, Evelina, Sulle) är tröga som faaaaan på att gå! hahahah
Meeen pallar inte skriva mer... o.o

Asso helt seriöst, jag har inga bilder pga att jag inte har en jävla telefon!! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0