Svar på frågorna

Här kommer svar på frågorna:

1. Är tuttis din förebild? HAHAHA
Svar: Jaa! Såklart att Tuttis är min förebild! HAHAHA

2. Skulle du någonsin göra slut me Yousef om du skulle då vrf? <333
Svar: Nej, jag vill inte göra slut med Yousef och ja vet inte varför jag skulle göra det.. ;) <3

3. Vilken bh-storlek har du?
Svar: Vet inte varför du undrar men, 70 A.

4. Hur kan man vara så söt som du och va tycker du om mig?
Svar: Haha, tack. Och du är skit söt, rolig och snäll :) Puss på dej Agge <3

5. Har du haft 6 ngn gång?
Svar: Usch nej, ja e bara 13 xd

6. Har du push-up på den bilden?
Svar: Ja de har jag

7. Har du strulat någon gång?
Svar: Jaa

8. Har duu pullat dig själv nån gång hahah?
Svar: Asso vafan Dani? xD NEJ de har jag inte!

9. Vem var din kille i sommras?
Svar: Bawer från Maj till Augusti och sen Yousef från Augusti till nu ;)

10. Ska vi se på filmen?
Svar: Haha Dani vilken film? xD

11. Haru någonsin haft sex? Eller har du sett nån ha haft sex?
Svar: Haha, nej på båda

12. Om du träffa en kille du tycker är snygg o snäll asso perfekt skulle du göra slut med din kille då?
Svar: Nej de skulle jag faktiskt inte :)

13. Är du smart? I såfall kan du 3+45+2+6-5-3-2x2x6x23-2? va blir de hahah
Svar: Okej, asso va e de för fråga? xD Men nej jag e inte smart. Är typ blondin egentligen ;)

14. Haru pusch up lr assw anväder du de? i såfall vrf?
Svar: Ja jag använder det. Jag vet inte varför jag använder det, den känns skönt xD E typ van med det xD

15. Vem är din bästa syster?
Svar: Haha ingen e bäst. Dom e lika bra ;)

16. Vad gör du just nu?
Svar: Svarar på frågor och kollar på Scooby Doo xd

17. Vad heter din hund?
Svar: Mixa Masken Ahlström Werner ;)

18. Varför är din syster (Jessie) så snygg?
Svar: Det är hon inte ;)

19. Varför är du så gullig?
Svar: Haha Jess, ja föddes så ;)

20. Varför har du en stalker?
Svar: Haha jag har ingen stalker? xD

21. Visst är jag cool?
Svar: NEJ! xD Hahaha

22. Tycker du att det var konstiga frågor?
Svar: Hahah jaa. Eller några i alla fall xD



Jessie och Jag <3


Haha. Jessica (http://jessiesthlm.devote.se/ )  och Jag <3 Bästa syster <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0