Status<3

Aria:
Aria är en av mina bästa vänner. Hon vet hur man får mej att skratta och bli glad. Hon har dom sjukaste skämten och folk fattar inte hennes humor.. Men enligt mej så har hon den bästa humorn! Asso jag skulle inte kunna leva utan henne, hon är bara bäst och jag älskar henne! <3


Viktor:
Jag har kännt dej i nästan hela mitt liv. Vi har varit bästisar från 6:års till 6:an.
Vi har haft skit kul varje gång vi är med varandra, fast vi träffas inte så ofta längre.. :(



Naoual:
Du e min bebis, älskar dej skit mycket. Du är så söt, rolig och speciell.
E skit glad att vi går i samma klass nu! :* Älskar dej <3



Mariam:
Mariam, jag saknar dej som fan! Asso det var skit längesen vi träffades! Minns våra minnen i skolan. Har bara
kännt dej sen 4:an. Men vi blev vänner direkt. Du har förändrat mitt liv (på ett bra sätt) och jag älskar dej! <3



Yousef:
Yousef, du är min älskling. Jag älskar dej skit mycke. Började vara med dig typ vid Maj, och du va skit rolig.
Asso du har alltid idéer på massa saker man kan göra. Så man har liksom alltid kul med dej.
Jag älskar dej!<3
Kolla va söt han e! ;)


Sabbi:
Sabbi, jag älskar ditt skratt! Du är skit rolig och snäll. Började vara med dej när du och Viktor började vara med varandra. Har haft skit kul med dej varje gång jag gått ut me dej.. Och du e jävligt katt!<3



Nina:
Nina, har inte kännt dej så länge. Men tycker du e snäll, rolig och skit söt!
Har inte varit ute med dej så mycket, men dom gångerna vi varit ute så har jag haft kul ;)Btw, du e katt<3



Amin:
Amin, du e min bror. Asso du e galen, men skit kul! Haha, har alltid kul när jag e med dej :) <3



Ida:
Ida, har inte kännt dej så länge. Men du är skit snäll och rolig.
Vi borde helt klart träffas oftare! Har inte sett dej på säkert en månad nu! Saknar dej sötis <3



David:
David du är min bror, du är skit rolig och snäll! Asso du gör alltid så att man får kul ;)
Jag började vara med dej under sommarlovet, innan så brukade jag typ inte ens snacka me dej O.o
Men du är skit rolig, bara så du vet ;) <33



Niklas:
Niklas, du är min bästis och bror. Du är skit snäll och rolig. Du får mej alltid att bli glad ;)
Det är samma med dej som David, jag brukade inte snacka med dej. Men sen under sommarlovet så
började jag vara med dej. Men du är snäll och generös (vet inte hur man stavar xD) Haha <3

Skit tung bild! ;)

Kommentarer
Postat av: AMIN

Haha tack Elvis :D

2011-11-29 @ 20:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0