Fina människor<3 (Några bilder är olika storlekar :o )

Noel:
Noel är en kille som jag inte kännt så länge, men som jag uppfattat honom är att han är en skiit snäll kille som vet hur man får någon att bli glad. Han är en tung kille som e skit bra på basket :) <3


Anastasia:
Anastasia är en skit tung brud. Asso man kan inte vara med henne utan att skratta! Har skit fina minnen med henne, var typ hela sommarlovet med henne. Haha hade fett kul då ;) <3


Aylen:
Alyen är som min syster, hon är skit söt snäll och aa, allt! Har inte kännt henne så länge, men jag älskar henne som en syster redan<3


Suleyman:
Suleyman är min bror. Asso världens bästa bror! Han finns alltid där för en. Han är skit rolig och han är skit kul att vara med när han gör knas! Haha <3


Cizzi:
Cizzi har jag kännt i flera år men har inte varit med henne. Jag var med henne typ hela sommarlovet och blev skit bra kompis me henne. Men sen så hände saker, så vi började bråka och nu så träffas vi aldrig typ.
Men våra minnen kommer jag alltid minnas<3 Jag saknar våra tider.. <3


Daniella:
Daniella är min bästa syster. Jag älskar henne som fan. Har bara kännt dej i ett halv år och vi är så här bra vänner. Minns dagen vi lärde känna varandra. Vi gick till Viktor och gömde oss i badrummet med Cizzi! Haha, sen så körde vi NERF krig me varandra. Haha har massa sjuka minnen med dej Älsk, du är mitt ALLT! <3


Maksun:
Maksun, dej lärde jag känna typ i slutet av sommarlovet. Minns första gången du skrev till mej på facebook, haha du sa typ att du kände Amin. Men för mej var du helt okänd. Men sen så träffades vi några gånger och blev skit bra vänner. Du är som min bror<3


Kommentarer
Postat av: aylen

Naaaw elvis tack <3333 =******

2011-11-26 @ 23:00:26
URL: http://stolltblatte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glömde du nt ngn?

2011-11-27 @ 14:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0