Bara för ja lovade ;)

Shaz:
Shaz, hon kommer alltid vara min galna syster. Hon är skiiit katt och värsta flumm barnet!
Haha fan va ja älskar dej sötis! :* Har fett många roliga minnen med dej från vi va små.
Haha som när vi lekte med den där cykel saken och sa att de va Parise hjulet! hhahah va mobbat! hahah  :*
Haha älskar dej som fan gullunge! <3
Kolla katten! <3




Naoual:
Naoual, jag lärde känna dej i 4:an. Asso jag kommer ihåg, jag va typ fett blyg o allt.
Sen vi började typ hänga och sånt, sen så började vi vara me Mariam, Priscilla, Parisa o dom.
Haha vi har skit kul varje sekund vi är med varandra. Älskar dej sötis :*
Va söt man kan vara! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0