Tung dag!

Hahah asso idag va knaaas! Hahah men de va fett kul!
Först kom Daniella hem till mej så fixade vi oss, sen gick vi ut och träffade Cizzi (som vi inte träffat på skit länge!<3)
Sen va Cizzi tvungen att dra hem så jag o Dani gick hem till mig och jag bytte tröja.
Sen gick vi till centrum och träffade Yousef, Sulle, Wayl och Ahmed. Vi gick till bibblan och chillade lite.
Sen åkte Wayl till Skärholmen för att hämta pengar elle ngt.
Så gick vi andra till ett hus och Yousef tog typ Ahmeds mössa och den kom in i en tants balkong! O.o
Sen den där tanten ville inte ge den till oss så vi ringde polisen (HAHAHAH)
Sen kopplade dom oss till lugna gatan och så typ gick den där tanten till balkongen och mössan hade typ fastnat så vi fick inte tillbaka den... o.O  Sen gick Ahmed hem haha
Men sen gick vi till en skog för Yousef, Dani och Sulle ville typ skrämma mig...
Asso ja doooog i skogen! De va skiiit läskigt! Sen så kom Wayl tillbaka med Mehdi.
Och sen gjorde vi knaaas! Hahah sen typ när jag o Dani skulle som så kom Aina o skit...
Hahah fick stress! xD
Men iallafall, dagen va skit kul med de va tråkigt att Aria inte va me :( <3
Haha hitta bilden på facebook, från typ Maj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0