Syster<3

Jag har lovat min älskade storasyster att skriva ett inlägg om henne... ;)
Men men.
Hon heter Maria Placona (Men kallas Minna)
Och om man är liiiiiiiiiiite smart så märker man att vi inte har samma efternamn, och aa, vi är halvsyskon.
Men hon är världens bästa, hon är som en extra mamma! Och det kan vara bra att ha en extra mamma ibland ;)
Hon tar hand om mig och ser till så att jag inte hamnar i trubbel och hon skyddar min alltid!
Hon är helt enkelt världens bästa syster och jag älskar henne otroligt mycket! <3
Haha maffia ;)

Kommentarer
Postat av: Maria alias Syster <3

Åh tack älskade unge <3 du e d bästa som finns å min kärlek till dig e obeskrivligt stor :') Puss hjärtat;*

2012-10-27 @ 00:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0