Ciao! =)

Heej, jag har inte bloggat på JÄTTELÄNGE!!
Haha jag gillar typ inte att blogga xD
Jag vet faktist inte vrf jag gör de :P
Jag ska lägga ut en bild på mejj som jag tog typ igår eller nåt.
Hahah xD Visst är jag vacker??? :-D

Här är en annan som... Ehh.. Aa en bild jag tog :P
Fixade den på min mobil :-D



Iallafall, idag var jag förs i Odenplan (tror jag hatar Odenpaln) För Jessie skulle fixa sina tänder. 
Sen kom jag till bredäng och då gick jag hem och åt middag. 
Sen gick jag ut med Viktor Davor och några till, som jag inte vet vad dom heter :P
Aa de är typ vad jag har gjort ida...
Ganska tråkig dag alltså xP 
Nää jag hade faktiskt kul idag, bloggar kanske imorgon (om en vecka alltså)
Bye Bye!!


Kommentarer
Postat av: aamaandaa

fin blogg , kolla in min blogg ,komentera den gärna oxå tack <3

2010-04-09 @ 09:19:49
URL: http://afcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0